- 1. Dohľadanie
- 2. Výber tovaru
- 3. Požiadavka
- 4. Kontrola
- 5. Tlač
Výmena, reklamácia alebo vrátenie zakúpeného tovaru
Ak potrebuješ vymeniť veľkosť, vrátiť tovar alebo reklamovať vadu, prevedie ťa celým procesom tento jednoduchý sprievodca.
Lehoty na zadávanie žiadostí:
- Štandardná výmena – cca 14 dní od doručenia objednávky
- Predĺžená výmena so zakúpenou Predĺženú lehotou 40 dní od doručenia alebo do 15. januára v prípade povianočnej lehoty
- Reklamácia tovaru – 2 roky od doručenia objednávky
1. Dohľadanie objednávky
Tovar, ktorý si u nás zakúpil/a alebo dostal/a, je možné dohľadať niekoľkými spôsobmi.
A) Prihlásiť sa do účtu
Ak vieš, pod ktorým účtom si tovar zakúpil/a, bude najjednoduchšie sa prihlásiť a následne vybrať v histórii objednávok inkriminované položky.
B) Dohľadať podľa čísla objednávku
Ak sa nemôžeš prihlásiť, nevadí. Objednávku vyhľadáme podľa viacerých údajov, ktoré nám opíšeš z dodacieho listu, ktorý prišiel spolu s objednávkou. Je potrebné zadať obe dve čísla.
C) Dohľadať podľa čísla Predĺženej lehoty
Pokiaľ si zakúpil/a k tovaru “Predĺženú lehotu”, stačí, keď teraz zadáš jej číslo. To nájdeš na paragónu.
(Pokiaľ chceš zadať k spracovaniu viac než jednu položku, oddel jednotlivé čísla čiarkou.)