Prehľad najčastejších otázok
- Výber farby trička
- Výmena tovaru
- Nefunguje mi objednávanie
- Dodacie lehoty
- Tričko s vlastnou potlačou
- Kamenná predajňa
- Zaslanie zľavového kupónu
- Platnosť zľavového kupónu
- Hodnotenie návrhov: postup
Môžem si u tovaru, ktorý ponúkate vybrať farbu trička (prípadne mikiny) a potlače?
Odpoveď: Výber farby bohužiaľ nie je možný a to z kapacitných a finančných dôvodov. Všetky naše tričká a mikiny sú potlačené metódou sieťotlače. Táto najkvalitnejšia možná metóda tlače je ale drahá, preto sa musí tlačiť na určité minimálne množstvo tričiek/mikín. Z tohto dôvodu nie je možné väčší výber farieb. V súčasnosti ponúkame vyše 200 druhov potlačí a keby sme od každého mali mať 10 rôznych farieb tričiek, tak by sme si na ne museli zaopatriť hangár :o)
Môžem zakúpený tovar vymeniť?
Odpoveď: Áno, výmena nie je problém. V prípade ak sa stane, že ti tričko alebo mikina nesadne, môžeš do 14 dní požiadať o výmenu veľkosti alebo tovaru, alebo žiadať vrátenie peňazí. V takom prípade musí byť tovar nenosený a v pôvodnom obale odoslaný späť na našu adresu. Ešte ale pred odoslaním vyplň našu online žiadosť na stránke www.bastard.sk/vymena. Tu si môžeš pohodlne zvoliť spôsob výmeny, zarezervovať nový tovar a vytlačiť si všetky potrebné formuláre.
Ak chceš tričko niekomu darovať, odporúčame prikúpiť "Set pre výmenu tovaru" za 0,8 € (v košíku), ktorý predlžuje dobu pre výmenu na 30 dní a obsahuje obálku s predpísanou adresou, podací lístok aj formulár potrebný k vybaveniu výmeny bez nutnosti priložiť doklad o platbe.
Viac informácií je v našich Obchodných podmienkach.
Mám problémy s objednávkou, buď sa nemôžem prihlásiť, alebo nefunguje košík.
Odpoveď: Zo všetkého najskôr skús zatvoriť prehliadač (Internet Explorer, MozillaFirefox, Google Chrome, Opera či Safari), znovu otvoriť a požadovaný úkon zopakovať. Ak to nepomôže, skús iný prehliadač. A pokiaľ ani tak nebude web funkčný, pozri sa, či máš zapnutý javascript (návod) alebo povolené cookies (návod).
Pokiaľ ani tak nepôjde objednať cez e-shop, je možné odoslať objednávku e-mailom na info@bastard.sk. Do e-mailu uveď svoj prihlasovací e-mail (prípadne kompletnú dodaciu adresu), vybraný tovar vrátane veľkostí a počtov a spôsob úhrady (dobierka alebo bankový prevod). Over si, prosím dopredu, že požadované veľkosti máme skladom (v detaile každého tovaru je odkaz na stav skladových zásob).
Aké máte dodacie lehoty?
Odpoveď: Zásielky odosielame takmer každý pracovný deň a ich dodanie trvá 2 až 3 pracovné dni. Doručuje ich špedičná firma Packeta a ich pohyb je možné sledovať na internete. Viac informácií nájdeš v prehľade doručovania.
Mohli by ste mi urobiť tričko s potlačou, ktorú by som Vám zaslal/a?
Odpoveď: Bohužiaľ to nie je možné. Málonákladová tlač metódou sieťotlače (do 50 ks od jedného motívu) je finančne veľmi náročná. Výsledná cena trička by potom bola dosť vysoká.
Máte nejakú kamennú predajňu?
Odpoveď: Kamennú predajňu nemáme, fungujeme iba ako internetový obchod.
Pridal/a som fotku so zakúpeným tovarom do svojho profilu, ale nikde nevidím kód zľavového kupónu.
Odpoveď: Ako náhle bude fotka skontrolovaná (to stíhame obvykle do troch dní), odošleme na e-mail zodpovedajúci zľavový kupón.
Ako dlho platí zľavový kód?
Odpoveď: Zľavový kupón má platnosť 6 mesiacov od dátumu odoslania.
Ako dlho trvá, kým sa návrhy z otvoreného hodnotenia dostanú do predaja?
Odpoveď: To je rôzne. Návrh zostáva niekoľko týždňov v otvorených hodnoteniach a potom (pokiaľ je dobrý) prechádza do top hodnotenia, kde opäť chvíľu zostane (spravidla do ďalšej hromadnej výroby tričiek, s ktorou sa v prípade úspechu zvezie a tlačí). Samotná výroba potom trvá približne tri až štyri týždne. Pokiaľ návrh v ktoromkoľvek kroku neuspeje, presúva sa do zložky Nerealizované návrhy. Na to, ktorý návrh bude vyrobený, neexistuje jednotný kľúč. Bastard.sk má vždy posledné slovo (rozhodujeme sa podľa viacero kritérií), aktuálne hodnotenie slúži iba ako pomocník pri rozhodovaní.
